Kontakty

FAQ

Často kladené dotazy a rady. Pokud Vám zde chybí odpověď na Vaší otázku, neváhejte a kontaktujte nás.

 

1. Mám SMART TV, mohu použít CA modul.

 

Signál řídíme prostřednictvím IPTV, bohužel pro tuto technologii nejsou na našem trhu žádné CA moduly dostupné.

 

2. Kolik set-top-boxů mohu použít na jednu přípojku a jaká je cena za jejich pronájem?

 

V naší síti lze použít maximálně 4 set-top-boxy na jednu přípojku. Použití takového počtu set-top-boxů je podmíněno výměnou rozbočovacího switche. Co se cenových podmínek týče, tak každá ze služeb obsahující naší TV je dodávána s jedním set-top-boxem zdarma. každý další set-top-box je za cenu 49Kč/měsíc. Výjimku tvoří pouze služba TRIO+, kde má zákazník nárok na dva set-top-boxy zdarma. Set-top-boxy dodáváme jak HD, tak SD.

 

3. Mohu jeden set-top-box použít pro více televizí?

 

Bohužel, každá TV potřebuje svůj vlastní set-top-box.

 

4. Mohu na svojí chytré TV používat internet.

 

Ano, je to možné. Pro využití této funkce je však nutné použití plnohodnotného WiFi routeru. TV nelze propojit se set-top-boxem ethernetovým výstupem, ani jí nelze připojit do našeho switche. Broadcastové/Multicastové vysílání Vaší TV by mohlo způsobit nefunkčnost všech služeb.

 

5. Mohu TV sledovat na svém stolním PC.

 

Ano, za předpokladu že váš monitor podporuje připojení skrze HDMI. V opačném případě je nutné pro přehrávání signálu na PC použít TV kartu.

 

6. Na některých TV kanálech mi vyskakuje výzva pro zadání PINu, kde ho zjistím?

 

Defaultní PIN je: „1111“. Tento PIN je také označován jako rodičovský zámek a je možné ho změnit v nastavení set-top-boxu. Pozor, tento PIN není PINem pro změnu služeb.

 

7. Kde zjistím PIN pro změnu služeb?

 

PIN pro změnu služeb se nachází na předávacím protokolu. Jedná se o 12 místné číslo.

 

8. Jaké doplňkové funkce umí vaše TV?

 

Podporujeme zpětné nahrávání vybraných pořadů. Dále naše set-top-boxy umí „Pause TV“ (pozastavení přehrávání až na 30 minut), službu „NPVR“ (nahrávání na server) a službu „Videotéka“ (zde naleznete vybrané filmy).

 

9. Lze na vaší TV nahrávat?

 

Ano, je více možností. Buďto lze nahrávat v rámci služby NPVR, kde získáváte úložný prostor o velikosti 60 hodin. Další možností je nahrávání na externí USB disk, tuto funkci však zvládají jen vybrané set-top-boxy. Poslední možností je nahrávání na DVD rekordér. Tím lze nahrávat poutze aktuálně sledovaný kanál.

 

10. Při přehrávání se mi zasekává/kostičkuje obraz.

 

Kontaktujte prosím naší technickou podporu na čísle 246 008 787. Před zavoláním na naší linku se prosím pokuste odpojit veškerou počítačovou část od našeho switche. Kostičkování zasekávání může být způsobeno funkcí WOL na vaší síťové kartě v PC. Tato funkce je zapnutá, i když je PC vypnutý.  

 

 

 

Pro informace o dostupnosti služeb a pro objednávku kontaktujte:
CenTrio, náměstí Republiky 1037/3, Praha 1 - Nové Město, 110 00, tel.: (+420) 246 008 787, email: info@centrio.cz.