+420 246 008 787

Telefon FAQ

Často kladené dotazy a rady. Pokud Vám zde chybí odpověď na Vaší otázku, neváhejte a kontaktujte nás.


 

1. Lze na Vaší síti použít VoIP telefonii od jiného poskytovatele?

 

Ano, lze.

 

2. Jak přesně zní adresa Vašeho SIP serveru?

 

Je to: sip.centrio.cz

 

3. Dodáváte bezdrátový nebo drátový aparát? Mohu si pořídit vlastní VoIP telefon?

 

Dodáváme základní, drátový aparát. Zákazník si však může na své náklady pořídit vlastní bezdrátový aparát. Aparát postačí zakoupit klasický analogový, v případě VoIP služeb od naší společnosti dodáváme telefonní bránu, která funguje jako konvertor pro analogový telefon.

 

4. Kde zjistím kolik jsem provolal?

 

V případě že od nás používáte TV, lze si zobrazit podrobný výpis volání na vašem set-top-boxu v menu Moje služby. Při zobrazení této informace můžete být vyzváni k zadání PINu pro změnu služeb, ten najdete na předávacím protokolu. V případě, že TV nepoužíváte, lze  o podrobný výpis zažádat na naší klientské lince na čísle: 246 008 787. Cena za vyhotovení výpisu je 50Kč. 

 

 

 

Provozovatelem CenTrio.cz je společnost
CentroNet, a.s., náměstí Republiky 1037/3, Praha 1 - Nové Město, 110 00
tel.: (+420) 246 008 787, email: info@centrio.cz